Nieodpłatna pomoc prawna w 2021 roku

Data: 12.01.2021 r., godz. 09.00    1697
W związku z trudną sytuacją epidemiologiczną nieodpłatne porady prawne na terenie Powiatu Otwockiego będą udzielane wyłącznie za pomocą środków porozumiewania się na odległość (zdalnie). Z początkiem roku powstała dodatkowa usługa w formie infolinii telefonicznej oraz adres e-mail.
Powiat otwocki zapewnia mieszkańcom dostęp do nieodpłatnej pomocy prawnej w 9 punktach zlokalizowanych na terenie całego powiatu. Ze względu na obostrzenia związane z sytuacją epidemiczną, punkty zamknięte są do odwołania, a pomoc udzielana jest wyłącznie zdalnie. Z początkiem 2021 roku została utworzona dodatkowo infolinia telefoniczna oraz adres e-mail.

Infolinia telefoniczna nr. (+48) 536 954 658

Mieszkańcy powiatu otwockiego dzięki infolinii telefonicznej funkcjonującej 5 dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku) w godzinach 8:00 – 12:00 będą mogli zasięgnąć telefonicznej informacji prawnej.

Adres e-mail: poradyprawne@fundacjaepb.pl

Dzięki poczcie elektronicznej e-mail, mieszkańcy powiatu będą mogli zasięgnąć porady prawnika prowadzącego punkt nieodpłatnej pomocy prawnej na początku i na końcu każdego miesiąca – 2 razy w miesiącu.

Więcej informacji o nieodpłatnej pomocy prawnej jest dostępnych w Biuletynie Informacji Publicznej


Uwaga! Zapisy są nadal prowadzone także pod specjalnie wyznaczonym do tego celu numerem telefonu wskazanym przez Starostę: 22 778-13-24 lub 21 codziennie w godz. od 9.00 do 12.00 lub za pośrednictwem e-maila: npp@powiat-otwocki.pl